13 November

Nu har jag fått på våra vinterdäck,känns inte som det behövs nu när det fullkomligt vräkregnar!

Ja men nu är dom på till nästa snöomgång! Råkade ju FASTNA i snömodden igår på väg till jobbet.
Kändes liite retligt!
Blev stående så dumt också så jag kunde inte lämna bilen.

Stod tvärs över en trafikerad gata!
 
Men hade lite tur,  man  har ju lite kontakter kl 7 på morronen,hahaha.
 Han som vi köpte bilen utav kom som ett skott o hjäpte mej.

Nu är jag kommen till stugan,tänt brasan o massa värmeljus!!  Gubben varit här med lite kompisar sen igår,så han vilar lite nu. Inte så lätt kanske att vara VÄRD för ett grabbgäng!

Vi ska värma oss lite go soppa så ska vi äta en köttfärsgratäng i kväll i stället!
Hoppas på en kvällspromenad också OM det inte störtar ner regn...

Ha en go lördag,ta hand om varann så hörs vi!!




 Denna söta lilla ängeln fick jag av äldsta barnbarnet förra veckan...SÖT va!?


Kommentarer
Postat av: Syster

Vilken söt ängel så gulligt av henne. Hahaha låter skoj det med bilen, men inte om man hamnar i samma situtation. puss

2010-11-17 @ 18:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0