ÄNTLIGEN STUGAN......

Idag är det den dagen som jag längtat mycket till. Gubben tog ledigt och vi for iväg till vårat "lugn o ro" ställe!
Vi skulle kratta löv o jag skulle städa upp lite inne.
Det blir så dammigt och unket känns det som,när vi inte vart på ett tag.
Mannen tyckte säkert det va så tråkigt att han själv fick va ute en stund,
så han åkte ner till stan,kom hem med en LÖVBLÅS!Visst är han så söt,
sagt till honom att grannarna snart undrar om vi ska ha allt sånt där.
Efter 10 minuter kommer han in igen o säger att den är på väg att börja brinna!!
Kan ju knappt inte annat än skratta men han är snart på väg igen för att köpa nästa lövblås
som funkar än.får väl se i morgon om jag får testa den så slipper jag blåsorna i händerna!
För det måste väl varit därför han köpte den eller vad tror ni?
Ja nu njuter vi här och jag klickar lite med kameran. Så skoj så....


Lite bilder kommer det här igen! Ha en bra fredag kväll Kram Gunilla

FÖRE-EFTER....

                                                                



                                                                






                                                                                                    Mina Badrumsänglar! Den till höger är jag,lite ljusare i huden,hahaha!


Kommentarer
Postat av: Heléne

Du är för söt Gunilla, det är klart att lövblåsen va till dig ;)

Njut nu av helgen och så kanske det blir en promenad till sjön i morgon.

Kram

2010-11-05 @ 16:54:10
Postat av: Heléne

2010-11-05 @ 16:55:00
Postat av: Frida

Haha ja han är rolig Göran :)

Vilka fina bilder, den lilla luktpåsen

där ja och tilda-ängeln :)

Ha en skööön helg och hälsa Lövblåsarn.

Kraaaam

2010-11-05 @ 22:28:54
URL: http://friiiidas.blogg.se/
Postat av: Therese

Ha ha ha....det där med lövblås känner jag igen!!

Mattias köpte oxå en sån, tror bara att han använde den 1 gång! Vet ej om den är kvar i garaget el om vi slängt den....

Mys ordentligt nu!!

Kram Kram!

2010-11-06 @ 10:28:03
Postat av: Anonym

Ja visst Frida är han rolig! Mmmm roligt att ta kort på söta saker. Gunilla



Therese!Kan tänka mej att du känner igen dej.dom är rätt lika,hahahaha Kramis

2010-11-06 @ 13:12:41
Postat av: Syster

Hahahahaha ni är för roliga, med era hjälpmedel. fina kort. puss

2010-11-06 @ 21:47:49
Postat av: Syster

Hahahahaha ni är för roliga, med era hjälpmedel. fina kort. puss

2010-11-06 @ 21:48:21
Postat av: Gunilla

Tycker du det syrran!! Ja man får väl se när rullatorn står utanför,hihhihihi Kramis på dej

2010-11-08 @ 15:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0