JOBBARKOMPISAR + CHEFEN

Hejsan på er!



Kom hem i morse från stugan,så va den helgen slut!

Men man ska ju vara glad för det som varit,konstigt hur man tänker ibland,
man är aldrig nöjd med det som vart utan bara vill ha meer...

Idag har jag musslat lite inför kvällens bravader.

 Har bjudit hem mina jobbarkompisar+ chefen.
Har inte blivit av förrän nu, men bättre sent än aldrig!

Svårt också när vi jobbar som vi gör med dygn,
Ikväll passade det ALLA.

Ska bli skoj!

 Vi får väl se om dom tycker likadant i morgon,
men har lagat maten med kärlek o omsorg som jag brukar.

Det kanske går hem!



Ha en god kväll så höres vi Kramis Gunilla 


  


Kommentarer
Postat av: Susanne

Åååh vilken underbar ängel... vart har du hittat den? jag måste bara ha en sån!!! :)



förresten, kul att du är så flitig med din blogg och att du lägger ut en massa bilder, duktigt!! kramar!!

2010-11-08 @ 22:09:46
Postat av: Gunilla

Heej Susanne! Ja visst är den så söt.Fått den av Görans Malin,vet ej var hon köpt den me ska fråga henne!Tack för att du tycker det...är inget vidare på blogg än tycker jag..kramis Gunilla

2010-11-08 @ 23:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0