Lördag vid stugan...






Idag har det varit så gött! Vi har slappat på förmiddag,fick lite grannfrämmat,var så skoj!
Sen var det bara att ta på sig understället o gummistövlarna.
KRATTAT,KRATTAT LÖV!!
Den där blåsar'n vet jag inte om den passa mig så bra.
Jag vill att det ska hända nåt direkt,tyckte jag bara stod där o höll i den där snabel'n....
Så det blev att använda KRATTAN jag fick i födelsedaspresent av gubben!!!!








När det börja mörkna så gick JAG in för att tända kaminen o alla värmeljus som finns här i stugan.
Njuter så in i vassen av att ha ljus,gubben och brasan tänd!





Ja nu sitter jag o tänker på vad som redan hänt denna helg,
fort går det eller vad säger ni??


Har kollat grannens "upponervändafågelholk" som det varit massor med fåglar i sommar.
Undrar om dom sitter i taket då tro? Acsh det var bara en dum fundering,typiskt mej!






Ha en fortsatt bra lördagkväll, KRAMIS  Gunilla







Kommentarer
Postat av: Therese

Jag önskar er en trevlig lördag kväll!!

Syns på måndag! Kram

2010-11-06 @ 19:09:38
Postat av: Gunilla

Tack ska du ha gumman...hoppas du har det bra? Jag har full sjå med min blogg men kul är det! Kanske ej så bra än men.... Puss mamma

2010-11-06 @ 19:11:42
Postat av: Heléne

Jasså har du värmeljus?

Ha en bra kväll

Kram

2010-11-06 @ 19:13:32
Postat av: Gunilla

hahahaha Helene! Jag hittar ljus lite varstans här,förstår inte det??! Kramis Gunilla

2010-11-06 @ 20:46:25
Postat av: Stina

Kram du goding där.:-) Stina

2010-11-06 @ 22:11:34
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0