VITT VITT VITT!!

Nu är det vitt o fint utanför knuten,tänk om det kunde få vara så här nu.
Varken mer eller mindre!

Vilka krav man har på stackars vädret,aldrig bra hur det än är!

Idag har jag varit barmhärtig samarit,måste man va ibland....

 Sen väntar jag på att få tända ljus o mysa när det blir mörkt.
Tänk vilken rutinmänniska man är igentligen,
har man börjat med något så vill man inte gärna frångå det.

Tända värmeljus i massor  är en mycket bra rutin hos mej.

Ingen som behöver påminna mej heller,
utan gör det av mig självt!

Det finns en MAN i detta hushåll som tycker att JAG ska rucka liite på visa rutiner,
som det här med "atttändamassormedvärmeljusvarjedag"
 
Men håller inte med o tur är att "man gör som man vill kan jag tro"
Haha så säger alltid min syster o jag om det är nåt. 

Sen har jag en "bulvan" eller vad jag ska kalla henne,
Malin kan man ringa till när hon åker till IKEA.

Hon köper så många ljuspaket JAG VILL HA!!

Inte nog med det,har lite andra "Halvbulvaner" som man kan ringa till om det behövs,alla ställer upp!


Nog om detta nu måste jag skynda...Kramis Gunilla

Ni ska få se min finaste lampa som jag ska berätta om en annan dag...



Kommentarer
Postat av: Frida

Myspys med värmeljus :)

Hehe ja den berättelsen bore rolig att få

höra ;)

Kram på dej bloggerskan :)

2010-11-10 @ 19:42:02
URL: http://friiiidas.blogg.se/
Postat av: Frida

Vore ska det stå ;)

2010-11-10 @ 19:42:29
Postat av: Gunilla

Jaa du Frida ska ta den en dag...Kramis Moster

2010-11-10 @ 21:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0